Turmix TX10 TX-10 Vapore Plus eszpresszó kávéfőző, 1 Ft, NMÁ - Jelenlegi ára: 1 Ft

2020. október 25., vasárnap

Eladó egy igazi klasszikus, de sajnos nem hibátlan kávéfőző. A gép igazi békebeli darab, baromi nehéz, "van benne anyag".
Állapota a képeken. Sajnos a karja eltörött, ahogy látható. Ez egybeesett azzal, amikor én komolyabb gépre váltottam (Gaggia Classic), így ez a gép a sarokban porosodott már 1-2 éve. Előtte rendben működött (a törést leszámítva), de tegnap kipróbálva úgy tűnt, már valami más baja is van, a víz nem jött át rajta. Szerintem a szivattyúval lehet valami gond. A szivattyú környékén enyhe rozsdásodást is láttam belül.
Adom hozzá, ami a képeken van, a két gyári szűrőt, a tampert, a törött kart, egy pót felsőszűrőt és tartalék tömítést. Közben jöttem rá, hogy a fehér tömítés nem ehhez való (azt nem adom), de az átlátszó szilikon az biztosan igen, azt adom.
Akár 1 Ft-ért a tied lehet, nincs minimálár.
Mérete, súlya és törékenysége miatt elsősorban a személyes átvételt javaslom, de ha muszáj, postázom is a vevő felelősségére és költségére bármelyik hazai postacéggel, beleértve az automatákat. Postázás csak 5000 Ft vételár felett. 12. 000 Ft felett Budapesten házhoz viszem.

Jelenlegi ára: 1 Ft
Az aukció vége: 2020-10-25 20:44 .

0 megjegyzés: