kézi vagy zseb tv,Technaxx - Jelenlegi ára: 2 800 Ft

2019. szeptember 27., péntek

A képeken látható  zsebtv-USB-s, SD kártyás lejátszóez sem minden polcról köszön ránk-a2000-es évek kamionos unaloműzője, majd később a biztonsági őrők kedvelt barátja. AA méretű ceruza elemekkel menne, de nem működhi kipróbáltam-se nem kapcsol be, se semmit nem csinál! Esetleg 3v-os adapterről/220-as hálózatról lehet, hogy beröffenne de, mivel az analóg műsorszórás megszűnt, nyilvánvalóan nem "fogna "semmit. Viszont SD-kártyára töltött filmekkel, zenékkel ill. USB csatlakozóról -talán belső memóriára is-tölthtőekanyagokEgy próbát megér sztem egy nagy adag dobozos fagyi áráért(ha másnak nem érne többet
Gyújtőknek, gyűjteménybe
Semmi mást nem tudok róla, hagyatékból maradt rám és én eddig jutottam vele.
Privát magán aukció, sem termékvisszavétel, sem garancia , sem pénzvisszafizetés nincs. Tehát aki megveszi, annak azt tudom adni és úgy abban az állapotában ahogy a képeken és a leírésban is szerepelHasonló tv-t találtam  a neten 55USD-ért+25 USD szállítási költségért-
Fentieket  a vevő tudomásul vette vásárlásával pedig elfogadta, hogy ezen az aukción nem élhet  a  vásárlástól való elállás jogával-nincs az, hogy "Nem ezt a lovat akartuk, kérem"Feltételezhető, hogy mindenki felnőtt, cselekvőképes és épelméjű, aki a vaterán vásárol és el tudja dönteni egyszer és mindenkorra, hogy kell-e  a termék vagy se. Aki mégsem, az inkább kérdezzen vagy ne licitáljon, hogy ne fussunk felelsleges köröket. A kisdedóvó pedig két sarokakl arrébb van.. D: )


Jelenlegi ára: 2 800 Ft
Az aukció vége: 2019-10-18 09:01 .

0 megjegyzés: